Ogłoszenia Warszawa na Lugar.pl > Praca > Administacja biurowa > Pracownik biurowy poszukiwany!

Archiwalne: Pracownik biurowy poszukiwany!

04.02.2019


Praca w młodym, dynamicznym i profesjonalnym zespole może być źródłem dużej satysfakcji i zdobywania cennego doświadczenia.
Dla naszego Klienta lidera branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osób które chcą rozpocząć Swoją karierę w Departamencie Rozliczeń.

Do zespołu pełnego pasji poszukujemy:
Referenta ds. rozliczeń
Miejce pracy: Warszawa

Jeżeli podejmiesz z nami współpracę, zaczniemy od szkolenia w trakcie którego nauczysz się:
Identyfikować składki należne z wpłatami na wskazanych rachunkach bankowych.
Przypisywać dokumenty potwierdzające wpłaty do polis.
Wyjaśniać rozbieżności dokumenty-system.
Współpracować z innymi działami w celu rozwiązywania zagadnień związanych z rozliczeniami składek.
Weryfikować polisy pod kątem zasadności wykazanej zaległości.

Proces rekrutacji przejdziesz pomyślnie jeżeli:
Biegle obsługujesz komputer.
Postawiłeś/aś pierwsze kroki w obsłudze Excela.
Jesteś osobą zorganizowaną i systematyczną.
Posiadasz umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w grupie.
A zaangażowanie oraz chęć zdobywania nowych doświadczeń towarzyszy Ci każdego dnia.

Z nami możesz zyskać:
Szansę na rozwój w stabilnej, sprawnie zarządzanej firmie.
Pełne przeszkolenie do wykonywanych obowiązków.
Komfortową lokalizację biura- przy Galerii Mokotów.
Wypłaty w terminie.
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
Stały zespół, zgraną i miłą atmosferę pracy.
Po 3 miesiącach Umowę o pracę.
Stałe godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

Daj sobie szansę na rozwinięcie szkrzydeł!
Wyślij CV już dziś, umów się na spotkanie już jutro.
Masz więcej pytań?
Uśmiechnięte konsultantki opowiedzą Ci chętnie wiecej o firmie.
Zadzwoń do nas bądź skontaktuj sie z nami e-mailowo.
605123249
warszawa@asistnet.pl

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego [zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U.2016. Nr 922].

INFORMACJA NA TEMAT ADMINISTRATORA DANYCHZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AWG Sp. z o. o. z siedzibą ul. Żmigrodzka 253, 51-129 Wrocław, zwana dalej Spółką;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a);
3. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą udostępniane potencjalnym pracodawcom;
4. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody;
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne;
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

AWG Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052.