Kraków 31-827, Os. Złotej Jesieni 7 12.10.2020
System helpdesk to specjalne rozwiązanie, które sprawia, że wszystkie problemy są obsługiwane przez jedną usługę. Pracownicy nie muszą się zastanawiać, do którego ze specjalistów lepiej się zwrócić - do programisty, użytkownika pracownika pomocy technicznej czy kogoś innego. Każde zgłoszenie jest realizowane terminowo. Incydentowi nadawany jest kolejny numer, zgodnie z którym zajmuje się nim serwis wsparcia. Dzięki kompetentnej organizacji służba pomocy technicznej przechowuje historię wszystkich incydentów, które miały miejsce podczas pracy. Informacje te można wykorzystać jako odniesienie do pracy z przyszłymi wydarzeniami.
Zapraszamy do kontaktu zainteresowane firmy ofertą naszego helpdesk https://thulium.com/pl/product/email/"! Wykwalifikowana kadra rozwieje wszelkie wątpliwości.
Podobne ogłoszenia:
Zapytaj o cenę!
Zapytaj o cenę!
Zapytaj o cenę!
Zapytaj o cenę!